برای نصب هونیاک بر روی گوشی خود اینجا کلیک کنید !

طراحی سایت مدرسه

  1. طراحی سایت

با طراحی سایت مدرسه در هونیاک آشنا شوید

در دنیای امروزه و پیشرفت روز افزون ساماته های آنلاین و برخط و با شکل گیری انواع شرایط بحرانی و انواع بیماری ها مانند شیوع کرونا،امروزه بیش تر از پیش نظام آموزشی کشور نیازمند سامانه های آنلاین و کاربردی می باشد. امروزه با یک وب سایت جامع و کاربردی که از بالاترین سطوح نرم افزاری و نظام جامع crmبرخوردار باشد،می توان کمک بسزایی به نظام آموزشی مدارس انجام داد.در این مطلب می خواهیم از مزایای یک وب سایت برای مدارس و طراحی سایت ویژه مدرسه در هونیاک صحبت نماییم.
 

مزایای راه اندازی وب سایت برای مدارس:

  1. در این وب سایت تمامی معلمان مدرسه می توانند برای خودیک  محیط کاربری مجزا داشته ومی توانند به صورت اختصاصی وارد پنل کاربری خود گردند.
  2. سیستم crm این وب سایت  که به صورت آنلاین اولیا و دانش آموزان بتوانند در سامانه فعالیت نمایند و سوالات وپیشنهادات و انتقادات خود را در سامانه ثبت نمایند و پاسخ آن ها را به صورت آنلاین در همان لحظه دریافت نمایند.
  3. به راحتی می توان در این وب سایت انواع فیلم ها و عکس ها را با سرعت بالا بارگزاری نمود و وب سایت بدون کوچکترین خطا و اشتباهی هر آنچه را که کاربر بخواهد به نمایش می گذارد.
  4. در این سیستم جامع آنلاین می توان به راحتی تمام امور دفتری مدرسه را از جمله،ثبت کارنامههای دانش آموزان،ثبت اطلاعات دانش آموزی،ثبت اطلاعات و امور مربوط به معلمین و غیره را ثبت نمود.
  5. قالب گرافیکی این سیستم کاملا واکنش گرا و بهینه می باشد تا از طریق گوشی تلفن همراه نیز به راحتی قابل استفاده باشد . به گونه ای که هم از زیبایی بصری بالایی برخوردار می باشد و هم از لحاظ بارگزاری از سرعت بالایی برخوردار می باشد.
  6. راه اندازی وب سایت های جامع مدارس نیازمند یک سیستم امنیتی می باشد که هیچ کاربر و هکری نمی تواند به آن آسیب و خللی وارد نماید و در آن نفوذ نماید.اطلاعات کاربران و مدیران و معلمان و سایر اشخاص این سامانه کاملا محرمانه می باشد و امکان افشای این اطلاعات خارج از سامانه امکان پذیر نمی باشد.
طراحی سایت مدرسه
 در حوزه آموزش،ارتباط خانه و مدرسه با یکدیگر حرف اول را می زند.هنگامی که یک مدرسه از یک وب سایت کارآمد برخوردار باشد،ارتباط والدین و دانش آموزان با مدرسه قوی تر و منسجم تر می باشد.
مدرسه می تواند در وب سایت درباره امور مربوط به مدرسه و آموزش  اطلاع رسانی نماید و در مراحل بحرانی که مدارس تعطیل می باشد از طریق وب سایت به امر آموزش مبادرت ورزد.
یکی از مزایای وب سایت مدرسه این است که معلمان می توانند به صورت آنلاین نمره های دروس را اطلاع رسانی نمایند.از دیگر مزایای داشتن سایت مدرسه، برگزاری ویدئو کنفرانس می باشد.دانش آموزان می توانند به راحتی از داخل خانه،کنفرانس درس مورد نظر را به صورت آنلاین ارائه نمایند،همچنین معلمان می توانند به صورت آنلاین شروع به تدریس نمایند.
سیستم حضور و غیاب نیز به صورت آنلاین برای آموزش مجازی نیز،یکی دیگر از مزایای سایت مدرسه می باشد.
در وب سایت مدرسه،دانش آموزان می توانند  به راحتی جزوه های درسی،کتب درسی و مقالات را دانلود کرده و از نمونه سوالهای آن استفاده نمایند. 
جهت مشاوره برای راه اندازی یک وب سایت مدرسه،با هونیاک تماس حاصل فرمایید.

امکانات یک سایت مدرسه

برای طراحی یک سایت مدرسه، برخی از امکانات مناسب که می‌توان در نظر گرفت عبارتند از:
  1. صفحه اصلی جذاب و قابل دسترسی: یک صفحه اصلی با طراحی زیبا و جذاب که به آسانی به بخش‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشد. همچنین باید اطلاعات مهم و جدید مدرسه را به صورت آشکار و قابل دسترس قرار دهد.
  2. اطلاعات مدرسه: بخشی که شامل اطلاعات کلی درباره مدرسه، تاریخچه، مقدمه از مدیران، فلسفه و ارزش‌ها و هدف‌ها باشد. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به اساتید و کادر اجرایی را نیز در این بخش قرار دهید.
  3. برنامه‌ها و فعالیت‌ها: بخشی که شامل برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های مدرسه (اجتماعی، ورزشی، هنری و غیره) و رویدادهای آینده و گذشته باشد. همچنین می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای مرتبط با این فعالیت‌ها را نیز در این بخش قرار دهید.
  4. آموزش و مطالب آموزشی: بخشی که شامل منابع آموزشی، جزوات، نمونه سوالات، تمرینات و منابع آموزشی مفید دیگر باشد. همچنین می‌توانید برنامه‌های آموزشی و پروژه‌های دانش‌آموزان را نیز در این بخش قرار دهید.
  5. اخبار و رویدادها: بخشی که شامل اخبار و رویدادهای جدید مدرسه باشد. می‌توانید اطلاعیه‌ها، اخبار مرتبط با مدرسه و رویدادهای آینده را در این بخش قرار دهید.
  6. فرم تماس: بخشی که شامل فرم تماس با مدرسه، اطلاعات تماس و آدرس مدرسه باشد. این بخش به والدین و دانش‌آموزان امکان می‌دهد با مدرسه در تماس باشند و سوالات یا نیازهای خود را مطرح کنند.
  7. صفحه ورود برای والدین و دانش‌آموزان: صفحه‌ای که به والدین و دانش‌آموزان امکان ورود به سیستم و دسترسی به اطلاعات شخصی مانند نمرات، برنامه درسی، تقویم و غیره را بدهد.
  8. گالری تصاویر و ویدیوها: بخشی که شامل تصاویر و ویدیوهای مرتبط با مدرسه، فعالیت‌ها و رویدادهای آن باشد. این بخش به والدین و دانش‌آموزان امکان می‌دهد تا به صورت تصویری به خاطره‌های مدرسه دسترسی داشته باشند.
همچنین مهم است که سایت مدرسه بهینه شده باشد و قابلیت پاسخگویی به انواع دستگاه‌ها (موبایل، تبلت و رایانه) را داشته باشد. همچنین باید برای حفظ امنیت و حریم خصوصی، از روش‌های مناسب احراز هویت و محافظت از اطلاعات شخصی استفاده شود.
 

سوالات متداول :
با توجه به انواع ماژولهایی که برای طراحی سایت مدرسه می توان بکاربرد , بین دو هفته تا ۴۵ روز زمان می برد .
بله . یکی از امکاناتی که برای پورتال مدارس پیشنهاد می گردد فرم ساز است . با استفاده از فرمساز می توان انواع درخواست های کتبی خانواده ها و دانش آموزان یا همکاران را تبدیل به فرم های الکترونیکی کرد . از مهمترین خصوصیات فرمساز اناهید ایجاد امکان پرداخت انلاین برای هر فرم می باشد.
بله . با سیستم مدیریت محتوایی که پایه اصلی پورتال مدرسه می باشد , می توان برحسب فضای هاست به صورت نامحدود مطلب و مقاله آموزشی ایجاد کرد . همچنین می توان سطح دسترسی براساس گروههای کاربری ایجاد کرد


تنظیمات
مطالب مرتبط
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت بیمارستان طراحی سایت بیمارستان
طراحی سایت سرگرمی طراحی سایت سرگرمی
طراحی سایت خبری طراحی سایت خبری
طراحی سایت فست فود طراحی سایت فست فود
طراحی سایت رستوران طراحی سایت رستوران
طراحی سایت تبلیغاتی طراحی سایت تبلیغاتی
طراحی سایت آموزشی طراحی سایت آموزشی

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
5 + 1 = ?